(10:00-11:30)
Մոդուլ 1. Հոգեբանական առաջին օգնություն (ՀԱՕ). սահմանում եվ հիմնական սկզբունքներ
1.1. Բարի գալուստ և ներածություն
- Ծանոթություն և սպասելիքներ
- Նպատակը և ծրագիրը
- Առցանց խմբի կանոններ
- 1.2. ՀԱՕ հայեցակարգը. ՀԱՕ և առաձգականության պաշտպանիչ գործոններ.
- 1.3. ՀԱՕ -ն ճգնաժամային իրավիճակներում հոգեսոցիալական աջակցության համակարգում
- 1.4. ՀԱՕ տրամադրման էթիկական սկզբունքներ
- 1.5. ՀԱՕ տրամադրելիս տուժածների հետ պատշաճ շփում:
Ընդմիջում (11:30 – 12:00)
(12:00 – 13:30)
Մոդուլ 2. ՀԱՕ ակնարկ
2.1. Մարդկանց կարիքները ճգնաժամային իրադարձություններից հետո
2.2. ՀԱՕ գործառնական սկզբունքներ.
2.2.1. ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՎԵԼ
2.2.2. ՆԱՅԵԼ
2.2.3. ԼՍԵԼ
2.2.4. ՈՒՂՂՈՐԴԵԼ
2.3. Գործնական վարժություններ «Հողանցում» \ «Դանդաղ շնչառություն»
2.4. Ինչպե՞ս ավարտել հոգեբանական առաջին օգնության տրամադրումը
Մոդուլ 3. ՀԱՕ այն անհատների համար, ովքեր կարող են հատուկ ուշադրության, խնամքի կարիք ունենալ իրենց և թիմի համար
3.1 Անձինք, ովքեր կարող են հատուկ ուշադրության կարիք ունենալ
3.2. ՀԱՕ երեխաների և դեռահասների համար
3.3. Հոգ տանել Ձեր և Ձեր թիմի մասին
(13:30 – 14:00)
Հարցեր եւ պատասխաններ
Հետադարձ կապ
Թրեյնինգավար ՝ հգթ, հոգեբան, թրեյներ Տարաս Վավրիկ
Թրեյնինգի անցկացման ձևաչափը՝ օնլայն
Թրեյնինգի անցկացման լեզուն՝ ռուսերեն
Թրենինգի անցկացումը կառուցված է այնպես, որպեսզի հնագույն հոգևոր արժեքներն ու պրակտիկաները միահյուսվեն ժամանակակից գիտական և հոգեբանական մտեցումների հետ։
մեր հայրենակից, բժիշկ, հոգեթերապևտ, Էրիքսոնյան հիպնոսի և վարքաբանական թերապիայի մասնագետ Արթուր Մխիթարյանը Հայաստանում է և իրեն հատուկ պատրաստակամությամբ, Հայաստանի հոգեբանների համար, արդեն առկա ֆորմատով կանցկացնի վարպետության դաս «Հիպնոսի կիրառումը հոգեթերապիայում» թեմայով։
Թրեյնինգի նպատակն է աջակցել համընդհանուր ներառական կրթության ոլորտում աշխատող հոգեբաններին՝ ձեռք բերելու և զարգացնելու իրենց աշխատանքի կազմակերպման, կատարման և արդյունավետ իրականացման համար անհրաժեշտ հմտություններ
Դեռահասների ծնողներին սիրով առաջարկում ենք մասնակցել ծնողավարության սեմինարին
Թրեյնինգի ընթացքում մասնակիցները հնարավորություն կունենան ձեռք բերել ինքնաընկալման, ինքնակառավարման և արդյունավետ հաղորդակցման հմտություններ:
Թրեյնինգը բազմաթիվ անգամ ապացուցել է իր օգտակարությունը դպրոցում աշխատող հոգեբանների համար, ովքեր վերապատրաստվել են և արդյունավետ իրականացնում են իրենց գործունեությունը դպրոցներում:
«ԻՆՔՆԱՎՍՏԱՀՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՈՒՄ» թրեյնինգի նպատակն է միջանձնային հարաբերություններում ինքնավստահ վարքի կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:
Հոգեդրաման հոգեթերապիայի և հոգեբանական խորհրդատվության մեթոդ է, որի հիմնական սկզբունքն է խաղարկել իրական կամ երևակայական կյանքի իրադարձություններ՝ “այստեղ և հիմա”:
Յուրաքանչյուր կազմակերպություն ունի ուրույն բնութագրիչներ, կարիքներ և խնդիրներ: Մենք առաջարկում ենք կազմակերպության առանձնահատուկ հայցի և առաջադրված խնդիրների հիման վրա կառուցած թրեյնինգների անհատական ծրագրի փաթեթի կազմում:
Թրեյնինգի նպատակն է օգնել սկսնակ կամ երկար ժամանակ մասնագիտությունը չուսումնասիրած անձանց` զարգացնել և հարստացնել մասնագիտական հմտությունները, ծանոթացնել ժամանակակից խաղերին, վարժություներին նպաստել դրանց գործնականում կիրառելու կարողության զարգացմանը:
Թրեյնինգի ընթացքում մասնակիցները կհմտանան հաղորդակցման միջոցների արդյունավետ կիրառման, ծանոթություն հաստատելու, ինքնաներկայացման, ելույթ ունենալու, վստահություն և համակրանք շահելու, հոգետեխնիկաների կիրառման, համոզելու, հոգեբանական ներազդման միջոցների կիրառման, հաղորդակցման ընթացքում նոր հնարավորությունների բացահայտման, հարաբերություններում պրոբլեմային իրավիճակների վերլուծության և հաղթահարման հարցերում:
"Տրամադրության խանգարումներ. հոգեբանական ասպեկտ" սեմինարի ընթացքում կներկայացվեն տրամադրության (աֆեկտիվ) խանգարումների տեսակները, այն դեպքերը, երբ տվյալ հոգեվիճակը վատթարացնում է կյանքի որակը և մեծացնում սուիցիդալ ռիսկը:
Թրեյնինգը նախատեսված է բոլոր նրանց համար, ովքեր ուզում են պահպանել իրենց հոգեբանական և ֆիզիկական առողջությունը և աշխատունակությունը կյանքի դժվար պայմաններում: Թրեյնինգի արդյունքում մասնակիցները կտիրապետեն ներքին վիճակի հավասարակշռության վերականգնման մեթոդներին և կբացահայտեն կենսագործունեության տարբեր պայմաններում սեփական անձի պոտենցիալ հնարավորությունները:
Մասնակիցները կուսումնասիրեն կոնֆլիկտի առաջացման, զարգացման գործոնները, կվերլուծեն կոնֆլիկտային իրավիճակները, որի արդյունքում կկատարվի կոնֆլիկտային իրավիճակում արդյունավետ վարքի մոդելավորում, կուսումնասիրեն այն անձնային գործոնները, որոնք նպաստում են կոնֆլիկտների առաջացմանը կամ հաղթահարմանը, հոգեբանական մեթոդների միջոցով կուսումնասիրեն սեփական անձի և վարքի առանձնահատկությունները, հոգեբանական խաղերի ու վարժանքների միջոցով ձեռք կբերեն կոնֆլիկտների կառավարման փորձ:
Թրեյնինգը բաղկացած է թե՛ տեսական, թե՛ գործնական մասերից: Թրեյնինգի ընթացքում` դասախոսություն, դեպքերի քննարկում, վերլուծում, լուծման տարբերակների քննարկում, մեթոդական գրականության տրամադրում: