Թրեյնինգի նպատակն է աջակցել համընդհանուր ներառական կրթության ոլորտում աշխատող հոգեբաններին՝ ձեռք բերելու և զարգացնելու իրենց աշխատանքի կազմակերպման, կատարման և արդյունավետ իրականացման համար անհրաժեշտ հմտություններ:
Թրեյնինգը բաղկացած է թե՛ տեսական, թե՛ գործնական մասերից:
Տեսական մաս
• Համընդհանուր ներառական կրթության հիմնական գաղափարախոսությունների, առաքելությունների, արդիականության և նրա իրականացման անհրաժեշտության քննարկում (ՆԿ իրականացման օրենք, միջազգային չափանիշներ, պրոբլեմներ և այլն) – 2 ժամ:
• Հանդիպող հիմնական խնդիրների և դրանց առանձնահատկությունների մասին տեղեկատվություն – 2 ժամ:
Գործնական մաս.
• Փաստաթղթերի (տարեկան պլան, հաշվետվություն, ԱՈՒՊ – ներ, ՄԱԾԱՊ-ներ, օրվա պլան, խմբային աշխատանքների անցկացման գրանցատետր, ծնողավարման գրանցատետր, ուսուցիչների հետ անցկացվող կլոր սեղանների գրանցատետր, աջակցման խմբի նիստերի նիստերի գրանցատետր) վարման համար անհրաժեշտ հմտությունների, կարողությունների մշակում, զարգացում, մարզում – 6 ժամ:
• Խաղերի, վարժությունների, իմացական ոլորտների զարգացմանը, հուզակամային ոլորտի խանգարումների հաղթահարմանը , վարքային խանգարումներին, ինտելեկտուալ զարգացմանն ուղղված մեթոդիկաների անցկացման համար անհրաժեշտ խմբային աշխատանքների իրականացում – 2 ժամ:
• Դեպքերի քննարկում, վերլուծում, լուծման տարբերակների քննարկում, մշակում – 4 ժամ:
Թրեյնինգի մասնակիցներ.
աջակցման խմբի մասնագետներ` հոգեբաններ, հատուկ մանկավարժներ, սոց. մանկավարժներ, լոգոպեդներ, ուսուցչի օգնական
համապատասխան ֆակուլտետներում սովորող ուսանողներ
Թրեյնինգի տևողությունը՝ 16 ակադեմիական ժամ, 8 հանդիպում՝ յուրաքանչյուրը 90 րոպե:
Թրեյնինգի հեղինակ և վարող՝ ներառական կրթության մասնագետ, մանկական հոգեբան Անի Սարգսյան։
Թրեյնինգի ավարտին «ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնի կողմից մասնակիցներին տրվում է երկլեզու (հայերեն, անգլերեն) վկայական:
Մանրամասներին տեղեկանալու, թրեյնինգին գրանցվելու համար կարող եք զանգահարել հետևյալ հեռախոսահամարներով՝ 010 58 18 14, 077 58 18 14, 096 58 18 14Հասցե՝ Մաշտոցի 40Էլ.հասցե՝ Info@hogeban.am
- «Հոգեբանական միջամտություներ երեխաների համար ճգնաժամային սթրեսի պայմաններում: Գործնական մեթոդներ» Այս սեմինարի ընթացքում մասնակիցները կտեղեկանան, թե ինչպես կարող են օգնել երեխաներին պահպանել իրենց հոգեբանական առողջությունը , կծանոթանան կլինիկական գործնական մեթոդներին, ինչպես նաև UNICEF-ի արձանագրությանը՝ ուղղված երեխաների հոգեկան առողջության բարելավմանը:
- «ՊԱՐԱՇԱՐԺՈՂԱԿԱՆ ԹԵՐԱՊԻԱ» ԹՐԵՅՆԻՆԳ Պարաշարժողական թերապիան /ՊՇԹ/ արտ-թերապիայի ճյուղ է: Այն իրենից ներկայացնում է թերապիայի մի տեսակ, որի ժամանակ մարդու ինքնարտահայտումը բերում է հոգեբանական խնդիրների հաղթահարմանը:
- «Դիսլալիա կամ թլվատություն» թրեյնինգ Թրեյնինգը բաղկացած է թե՛ տեսական, թե՛ գործնական մասերից: Թրեյնինգի ընթացքում` դասախոսություն, դեպքերի քննարկում, վերլուծում, լուծման տարբերակների քննարկում, մեթոդական գրականության տրամադրում:
- «Լոգոպեդիան գործնականում և տեսականում» թրեյնինգ Թրեյնինգի նպատակն է օգնել սկսնակ կամ երկար ժամանակ մասնագիտությունը չուսումնասիրած անձանց` զարգացնել և հարստացնել մասնագիտական հմտությունները, ծանոթացնել ժամանակակից խաղերին, վարժություներին նպաստել դրանց գործնականում կիրառելու կարողության զարգացմանը:
- Հոգեբանական առաջին օգնություն Հոգեբանական առաջին օգնություն թրեյնինգը կանցկացվի ռուսերեն լեզվով
- ԹՐԵՅՆԻՆԳ «ԻՆՔՆԻՐԱՑՈՒՄ» Թրենինգի անցկացումը կառուցված է այնպես, որպեսզի հնագույն հոգևոր արժեքներն ու պրակտիկաները միահյուսվեն ժամանակակից գիտական և հոգեբանական մտեցումների հետ։
- «Հիպնոսի կիրառումը հոգեթերապիայում» վարպետության դաս մեր հայրենակից, բժիշկ, հոգեթերապևտ, Էրիքսոնյան հիպնոսի և վարքաբանական թերապիայի մասնագետ Արթուր Մխիթարյանը Հայաստանում է և իրեն հատուկ պատրաստակամությամբ, Հայաստանի հոգեբանների համար, արդեն առկա ֆորմատով կանցկացնի վարպետության դաս «Հիպնոսի կիրառումը հոգեթերապիայում» թեմայով։
- «ՊԱՐԱՇԱՐԺՈՂԱԿԱՆ ԹԵՐԱՊԻԱ» սեմինար Սույն թվականի ապրիլի 14-ին կանցկացվի «ՊԱՐԱՇԱՐԺՈՂԱԿԱՆ ԹԵՐԱՊԻԱ» սեմինարը։
- ՀՈՒԶԱԿԱՆ ԻՆՏԵԼԵԿՏԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԹՐԵՅՆԻՆԳ Թրեյնինգի ընթացքում մասնակիցները հնարավորություն կունենան ձեռք բերել ինքնաընկալման, ինքնակառավարման և արդյունավետ հաղորդակցման հմտություններ:
- ԴՊՐՈՑԻ ՀՈԳԵԲԱՆԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ Թրեյնինգը բազմաթիվ անգամ ապացուցել է իր օգտակարությունը դպրոցում աշխատող հոգեբանների համար, ովքեր վերապատրաստվել են և արդյունավետ իրականացնում են իրենց գործունեությունը դպրոցներում:
- ԻՆՔՆԱՎՍՏԱՀՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՈՒՄ «ԻՆՔՆԱՎՍՏԱՀՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՈՒՄ» թրեյնինգի նպատակն է միջանձնային հարաբերություններում ինքնավստահ վարքի կարողությունների և հմտությունների ձևավորումը:
- ՀՈԳԵԴՐԱՄԱ Հոգեդրաման հոգեթերապիայի և հոգեբանական խորհրդատվության մեթոդ է, որի հիմնական սկզբունքն է խաղարկել իրական կամ երևակայական կյանքի իրադարձություններ՝ “այստեղ և հիմա”:
- ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՊԱՀՈՎՈՂ ԿՈՐՊՈՐԱՏԻՎ ԹՐԵՅՆԻՆԳՆԵՐԻ ՓԱԹԵԹ Յուրաքանչյուր կազմակերպություն ունի ուրույն բնութագրիչներ, կարիքներ և խնդիրներ: Մենք առաջարկում ենք կազմակերպության առանձնահատուկ հայցի և առաջադրված խնդիրների հիման վրա կառուցած թրեյնինգների անհատական ծրագրի փաթեթի կազմում:
- ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ԹՐԵՅՆԻՆԳ Թրեյնինգի ընթացքում մասնակիցները կհմտանան հաղորդակցման միջոցների արդյունավետ կիրառման, ծանոթություն հաստատելու, ինքնաներկայացման, ելույթ ունենալու, վստահություն և համակրանք շահելու, հոգետեխնիկաների կիրառման, համոզելու, հոգեբանական ներազդման միջոցների կիրառման, հաղորդակցման ընթացքում նոր հնարավորությունների բացահայտման, հարաբերություններում պրոբլեմային իրավիճակների վերլուծության և հաղթահարման հարցերում:
- “ՏՐԱՄԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐ․ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՍՊԵԿՏ” սեմինար "Տրամադրության խանգարումներ. հոգեբանական ասպեկտ" սեմինարի ընթացքում կներկայացվեն տրամադրության (աֆեկտիվ) խանգարումների տեսակները, այն դեպքերը, երբ տվյալ հոգեվիճակը վատթարացնում է կյանքի որակը և մեծացնում սուիցիդալ ռիսկը:
- Սեմինար «ՊԱՐԱՇԱՐԺՈՂԱԿԱՆ ԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀՈԳԵԲԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔՈՒՄ» Տվյալ սեմինարը նախատեսված է այն մարդկանց համար, ովքեր պարն ու շարժումը համարում են ինքնաճանաչման, ինքնարտահայտման և շրջապատող միջավայրը ուսումնասիրելու, ճանաչելու միջոց։
- «ՊԱՐԱՇԱՐԺՈՂԱԿԱՆ ԹԵՐԱՊԻԱ» թերապևտիկ խումբ Այս թերապևտիկ խմբին կարող են միանալ բոլոր հետաքրքրված անձինք՝ անկախ մասնագիտությունից և պարային հմտություններից, բոլոր նրանք, ովքեր ցանկանում են թոթափել լարվածությունը, ազատվել մկանային սեղմակներից, վերականգնել հոգեկան ներդաշնակությունը։
- ՍԹՐԵՍԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ Թրեյնինգը նախատեսված է բոլոր նրանց համար, ովքեր ուզում են պահպանել իրենց հոգեբանական և ֆիզիկական առողջությունը և աշխատունակությունը կյանքի դժվար պայմաններում: Թրեյնինգի արդյունքում մասնակիցները կտիրապետեն ներքին վիճակի հավասարակշռության վերականգնման մեթոդներին և կբացահայտեն կենսագործունեության տարբեր պայմաններում սեփական անձի պոտենցիալ հնարավորությունները:
- ԿՈՆՖԼԻԿՏՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ Մասնակիցները կուսումնասիրեն կոնֆլիկտի առաջացման, զարգացման գործոնները, կվերլուծեն կոնֆլիկտային իրավիճակները, որի արդյունքում կկատարվի կոնֆլիկտային իրավիճակում արդյունավետ վարքի մոդելավորում, կուսումնասիրեն այն անձնային գործոնները, որոնք նպաստում են կոնֆլիկտների առաջացմանը կամ հաղթահարմանը, հոգեբանական մեթոդների միջոցով կուսումնասիրեն սեփական անձի և վարքի առանձնահատկությունները, հոգեբանական խաղերի ու վարժանքների միջոցով ձեռք կբերեն կոնֆլիկտների կառավարման փորձ: