«ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնում իրականացնում է՝
մանկական հոգեբանական խորհրդատվություն՝ խաղաթերապիայի և արտ-թերապիայի կիրառմամբ: Աշխատում է սահմանափակ կարողություններ ունեցող երեխաների և դեռահասների հետ։ Կիրառում է արտ – թերապիա, խաղաթերապիա, իրականացնում է զարգացնող աշխատանքներ։
Կենտրոնում անցկացնում է նաև «Համընդհանուր ներառական կրթության ոլորտում աշխատող հոգեբանի հմտությունների զարգացում», «Սահմանափակ կարողություններ ունեցող երեխաների հետ անցկացվող խաղեր, որոնք ուղղղված են նրանց զարգացմանը, նոր հմտությունների ձևավորմանը» դասընթացները, «Դպրոցի հոգեբանի աշխատանքային հմտությունների զարգացում» թրեյնինգը, «Ներառական կրթություն իրականացնելիս հանդիպող խնդիրների և գործնական քայլերի, մեթոդների կիրառման հարցերի քննարկում» սեմինարը։
ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ
2009-2013 թթ․ | Խ. Աբովյանի անվ. հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Բակալավրի աստիճան |
2014-2016 թթ. | Հայաստանի Գիտությունների Ազգային Ակադեմիա
Մագիստրոսի աստիճան Թեզի թեմա՝ «Հզհ ունեցող աշակերտների ներառական կրթության առանձնահատկությունները» |
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆ
2015 թ. մինչ այսօր | «ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն
Հոգեբան, հեղինակային թրեյնինգավար |
2012-2017 թթ․ | ՀՀ նախագահի աշխատակազմ
Մոնիթորինգի մասնագետ |
2013-2019 թթ․ (դեկրետային արձ․) | Երևանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ. 138 հիմնական դպրոց
Մանկավարժ – հոգեբան |
2011-2013 թթ․ | «Օրրան» ԲՀԿ
Կամավոր |
ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄՆԵՐ
2013թ․ սեպտեմբեր | «Ներառական կրթության կոնցեպտը» (15 ժամ), Գրիգոր Առուստամյան – ԿԱԻ |
2014 -2015թթ | Դպրոցի հոգեբանների ակումբ, Անուշ Ալեքսանյան – ԿԱԻ |
2014թ ․ | Գնահատման ICF համակարգ – կոնֆերանս – Կրիստինա Վատսեր, «Արաբկիր» բժշկական կետրոն – ԴԱԱ դպրոց |
2014թ․ Մայիս- հունիս | Տարբեր տարիքային երեխաների հետ անցկացվող հոգեբանական աշխատանքների անցկացման ձևերն ու առանձնահատկությունները – «ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն, հոգեբանների ակումբ |
2014թ․ հունիս | «Տիկնիկաթերապիա» – «Աճ» անձի զարգացման կենտրոն – Ծովինար Նազարովա |
2014թ․ սեպտեմբեր – դեկտեմբեր | «Ինքնազարգացում» թրեյնինգ – Հրաչյա Ամիրյան (28 ժամ) |
2015թ․ մարտ | «Գնահատման ICF համակարգ» – թրեյնինգ – Բժշկահոգեբանամանկավարժական գնահատման կենտրոն (28 ժամ) |
2015թ․ մայիս | «Ներառական կրթություն – կրթություն բոլորի համար» – Անուշ Ալեքսանյան ԿԱԻ |
2015թ․ դեկտեմբեր | «ՀՈՒՀ հոգեբանների 30 ժամյա վերապատրաստում»- Անուշ Ալեքսանյան ԿԱԻ |
2016թ․ մարտ – ապրիլ | «Տարբեր զարգացման խնդիրներ ունեցող երեխաներին ուղեկցող մանկավարժի հմտությունների զարգացում» – «Սորս» բարեգործական հիմնադրամ |
2016 թ․ դեկտեմբեր | «Որակյան կրթություն բոլորի համար» կոնֆերանսի ժամանակ զեկույցի ընթերցում – ԵՊՄՀ |
2017թ․ հոկտեմբեր | «Կոգնիտիվ հոգեբանություն» թրեյնինգ (16 ժամ) – Անժելիկա Այվազյան ԳԱԱ |
2017թ․ մայիս | «Արտթերապիա»-Սյուզան Սարգսյան, «ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն |
2017թ․սեպտեմբեր | «Դպրոցի հոգեբանի հմտությունների զարգացում » (36 ժամ) – Մարիա Թևոսյան, «ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն |
2021թ․ սեպտեմբեր | «Սենսորային ինտեգրացման հիմունքնեևր» Սվետա Ռևիչ (20 ժամ) Իսրայել |
2021թ․ հոկտեմբեր | «Էրգոթերապիան սահմանափակ կարողոււթյուն ունեող երեխաների հետ աշխատանքում» Սվետա Ռևիչ (10 ժամ) Իսրայել |
2021թ․ նոյեմբեր | «Կրոսս – քոուչինգ» մեթոդ, «Ծնողների հետ աշխատանքի միջոցով դեռահասների պրոբլեմատիկ վարքի կարգավորում» Ռոման Գրեցենկո (24ժամ) Իսրայել |