Վանանե Միրզոյան
Վանանե Միրզոյանը «Այգ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնի Վանաձորի մասնաճյուղի ղեկավարն է։ Աշխատում է երեխաների և մեծահասկաների հետ Իրականացնում է զարգացնող, թերապևտիկ աշխատանքներ։ Օնլայն հարթակում ևս իրականացնում է խորհրդատվություն։
Անցկացնում է հեղինակային դասընթացներ, վարում՝ թրեյնինգներ։
Ունի 37 գիտական հոդվածներ և 2 ուսումնամեթոդական աշխատանք
Աշխատանքային լեզուներն են՝ հայերենը և ռուսերենը
ԳԻՏԱԿԱՆ ԱՍՏԻՃԱՆ
Հոգեբանական գիտությունների թեկնածու
ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ
2022թ. – այժմ | Ընդունվել է Մոսկվայի գեշտալտ թերապիայի և խորհրդատվության ինստիտուտ |
2011թ. | Պաշտպանել է ատենախոսությունը «Դպրոցի կառավարման յուրահատկությունը պայմանավորող հոգեբանական գործոնները» վերնագրով և նրան շնորհվել է հոգեբանական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան |
2001 – 2004թթ. | ՀՊՀ ասպիրանտուրա ԺԹ 00.02. «Աշխատանքի և ինժեներական հոգեբանություն» |
1996 -2001թթ. | ՎՊՄԻ , Մանկավարժության ֆակուլտետ
Գերազանցությամբ ավարտել է ինստիտուտը «Նախադպրոցական մանկավարժություն և հոգեբանություն, անգլերեն լեզու» մասնագիտությամբ |
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՓՈՐՁ
2021-2022 թթ․ | «Ողջ մնալու արվեստը» (ՈՄԱ) ռազմահայրենասիրական հասարակական կազմակերպության հոգեբան |
2020թ․- այժմ | Վանաձորի պետական համալսարանի «Մանկավարժության և հոգեբանության» ամբիոնի դոցենտ |
2020 թ․-այժմ | Հետազոտական խմբի ղեկավար, որն իրականացնում է «Ժամանակակից գլոբալ զարգացման փուլում ծայրահեղ արագ փոփոխվող պայմաններում մարդ-տեխնոլոգիա համակարգում ուսուցիչների աշխատունակության, առողջության պահպանման և մասնագիտական այրման կանխարգելման հիմնախնդիրները» ծրագրի շրջանակներում հետազոտություններ |
2003-2020թթ․ | ՎՊՀ –ի «Հոգեբանության և սոցիոլոգիա» -յի ամբիոնի դոցենտ |
2020թ․-2021թթ․ | ՎՊՀ –ի «Կրթական բարեփոխումների և վերապատրաստման» կենտրոնի ղեկավար |
2018թ․-այժմ | «Այգ» Հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնի Վանաձորի մասնաճյուղի ղեկավար |
2016 թ. | Շնորհվել է դոցենտի գիտական կոչում հոգեբանություն մասնագիտությամբ |
2004-2005թթ. | Ք. Վանաձորի Վանաձորի պետական պոլիտեխնիկական քոլեջում հոգեբանության դասախոս |
2003-2004թթ. | «ԱՍՈՒՊ» հասարակական կազմակերպությունում որպես հոգեբան հաշմանդամ երեխաների համար |
ԳԻՏԱՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆ
2016- այժմ | Վարել է «Ընդhանուր հոգեբանություն», «Հոգեդիագնոստիկա», «Հոգեշտկում», «Հոգեբանական հետազոտությունների մեթոդաբանություն», «Փորձարարական հոգեբանություն», «Ինքնակարգավորման հիմունքները», «Հուզակամային ոլորտի հոգեբանություն», «Հոգեսոմատիկա» «Անձի հոգեբանական անվտանգության հիմնախնդիրները» դասընթացները |
2010-2016թթ | Վարել է «Ընդhանուր հոգեբանություն», «Հոգեբանամանկավարժական ախտորոշում»,«Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն», «Հոգեշտկում», «Հոգեբանական հետազոտությունների մեթոդաբանություն», «Փորձարարական հոգեբանություն», , , «Ինքնակարգավորման հիմունքները», «Հուզակամային ոլորտի հոգեբանություն», դասընթացները |
2003թ․-2010թթ․ | Վարել է «Ընդhանուր հոգեբանություն», «Հոգեբանամանկավարժական ախտորոշում»,«Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն», «Աշխատանքի հոգեբանություն», «Հոգեշտկում», «Հոգեբանական հետազոտությունների մեթոդաբանություն», «Փորձարարական հոգեբանություն», «Խաղի հոգեբանություն», «Սոցիալական հոգեբանություն», «Ինքնակարգավորման հիմունքները», «Հուզակամային ոլորտի հոգեբանություն», «Հոգեսոմատիկա» «Անձի հոգեբանական անվտանգության հիմնախնդիրները» դասընթացները |
ԻՐԱԿԱՆԱՑՐԱԾ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄՆԵՐ
2022թ․ | Վանաձորի պետական համալսարան
Իրականացրել է ՆՈւՀ-ների աշխատակիցների վերապատրաստու Վանաձոր, դեկտեմբեր |
2022թ․ | Վանաձորի պետական համալսարան
Իրականացրել է հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների վերապատրաստում, Վանաձոր, հոկտեմբեր |
2022թ․ | Վանաձորի պետական համալսարան
Իրականացրել է հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների վերապատրաստում, Վանաձոր, հուլիս 4 – նոյեմբեր 1 |
2022թ․ | ՎՊԲՔ դասախոսներ
Իրականացրել է «Փոփոխություն լսարանում. նորարարական դասավանդման և ուսումնառության օժանդակում՝ Արևելյան գործընկերության երկրներում ուսանողի ուսումնական փորձառության բարելավման նպատակով» վերապատրաստում ERASMUS+”PRINTeL նախագծի շրջանակներում, Վանաձոր, փետրվար 28 – մարտի 14 |
2021թ․ | Այգ հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն
Վարել է «Հոգեբանի աշխատանքը երեխաների եվ դեռահասների հետ» դասընթացը (18 ժամ), Վանաձոր, հոկտեմբեր-նոյեմբեր |
2021թ․ | Վանաձորի պետական համալսարան
Իրականացրել է հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների վերապատրաստում, Վանաձոր, օգոստոս 23 – նոյեմբեր 1 |
2021թ․ | ՎՊՀ դասախոսներ
Իրականացրել է «Փոփոխություն լսարանում. նորարարական դասավանդման և ուսումնառության օժանդակում՝ Արևելյան գործընկերության երկրներում ուսանողի ուսումնական փորձառության բարելավման նպատակով» վերապատրաստում ERASMUS+”PRINTeL նախագծի շրջանակներում, Վանաձոր, հունվար |
2021թ․ | ՎՊՀ դասախոսներ Իրականացրել է «Փոփոխություն լսարանում. նորարարական դասավանդման և ուսումնառության օժանդակում՝ Արևելյան գործընկերության երկրներում ուսանողի ուսումնական փորձառության բարելավման նպատակով» վերապատրաստում ERASMUS+”PRINTeL նախագծի շրջանակներում, Վանաձոր, 13․04-15․04 |
2021թ․ | Evangelische Hochschule Darmstadt
Վարել եմ սեմինար «Psychological work with children with autism» (2 ժամ), Մայիսի 20 |
2020թ․ | Այգ հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն
Վարել է «Գեշտալտ թերապիայի» դասընթացը (40 ժամ), Վանաձոր, 14․06 |
2019թ․ | ՎՊԲՔ դասախոսներ
Իրականացրել է «Փոփոխություն լսարանում. նորարարական դասավանդման և ուսումնառության օժանդակում՝ Արևելյան գործընկերության երկրներում ուսանողի ուսումնական փորձառության բարելավման նպատակով» վերապատրաստում ERASMUS+”PRINTeL նախագծի շրջանակներում, Վանաձոր, 11․11-20․12 |
2019թ․ | ՎՊՀ դասախոսներ
Իրականացրել է «Փոփոխություն լսարանում. նորարարական դասավանդման և ուսումնառության օժանդակում՝ Արևելյան գործընկերության երկրներում ուսանողի ուսումնական փորձառության բարելավման նպատակով» վերապատրաստում ERASMUS+”PRINTeL նախագծի շրջանակներում, Վանաձոր, 25․02-1․03 |
2018թ․ | ՎՊՀ
Վարել է «Գեշտալտ թերապիայի» դասընթացը (240 ժամ), Վանաձոր, 19․03-19․06 |
2017թ․ | Այգ հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն
Վարել է «Գեշտալտ թերապիայի» դասընթացը (40 ժամ),Վանաձոր, 09․12 |
2015-2017թթ | Իրականացրել է ՎՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի հոգեբանական վերապատրաստումներ |
ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄՆԵՐ
2022թ․ | EACC Մասնակցել է «Implementing Compassionate Focused Therapy in Short Term Session» սեմինարին (1 ժամ) Փետրվարի 9 | |
2022թ․ | SMARTIՄասնակցել է ERASMUS+Project նախագծի շրջանակներում “Support for Innovative Methodology, Approaches and Tools for Teaching through the Medium of English in order to Improve Educational Yield, Sustainability and Internationalization” սեմինարին (30 ժամ) Vanadzor 28 March-9 April | |
2021թ․ | Երևանի պետական համալսարան Մասնակցել է «Գեշտալտ աշխատանք երեխաների և դեռահասների հետ» դասընթացին (21 ժամ) Երևան, հուլիսի 23-26 | |
2021թ | MeaningfulWord
Մասնակցել է «Emotional intelligence generational healing, suicide prevention, post war recovery & soul-surfing using the 7-step integrative healing model» սեմինարին (4 ժամ) , Վանաձոր, մայիսի 10 |
|
2021թ | EACC
Մասնակցել է «Sociocultural Identities, Intersectionality, and The Therapeutic Relationship» սեմինարին (1 ժամ) , Հունիսի 9 |
|
2021թ | EACC
Մասնակցել է «Sociocultural Identities, Intersectionality, and The Therapeutic Relationship» սեմինարին (1 ժամ) Մարտի 10 |
|
2021թ | EACC
Մասնակցել է «Stress & Coping Among Counsellots Working With Frontline Health Care Professoinals» սեմինարին (1 ժամ), Փետրվարի 10 |
|
2020 թ․ | ԵՊՀԿիրառական հոգեբանության կենտրոն
Մասնակցել է «Մանկական հոգետրավմաների հաղթահարում» դասընթացին (10 ժամ),Երևան, հուլիսի 13, 14,15 |
|
2020 թ․ | Մոսկվայի գեշտարտթերապիայի և խորհրդատվության ինստիտուտ
Մասնակցել է «Հոգեսոմատիկ խանգարումների գեշտալտթերայիայի» սեմինարին (30 ակադեմիական ժամ),Երևան, փետրվարի 9-ին |
|
2019 թ․ | IPP Հանրային քաղաքականության ինստիտուտ
Մասնակցել է «Ակադեմիական բարեվարքություն և ակադեմիական ազատություն» դասընթացին՝ 32 ժամ,Երևան, հունիսի 8, 15, 22 |
|
2019 թ․ | ԱՅԳ Հոգեբանական Ծառայությունների Կենտրոն
Մասնակցել է «Հոգեվերլուծության պրակտիկա և տեխնիկա» Մոդուլ 2․ Պատկերներն ու խորհրդանիշները հոգեվերլուծական աշխատանքում դասընթացին (14 ժամ) Վանաձոր |
|
2019 թ․ | Մասնակցել է ERASMUS+”PRINTeL նախագծի շրջանակներում կազմակերպված դասախոսների վերապատրաստման «Ակտիվ ուսումնառություն ը «Շրջված լսարան»-ում» դասընթացին` 10 ժամ ծանրաբեռնվածությամբ (1 ECTS կրեդիտ), Վանաձոր, փետրվարի 18-ից մինչև 22-ը | |
2019 թ․ | Մասնակցել է ERASMUS+”PRINTeL նախագծի շրջանակներում կազմակերպված դասախոսների վերապատրաստման «Ակտիվ ուսումնառություն և ՏՀՏ ընդլայնված դասավանդում (m-learning, gamification)» դասընթացին` 10 ժամ ծանրաբեռնվածությամբ (1 ECTS կրեդիտ), Վանաձոր, մարտի 1-ից մինչև 7-ը | |
2019 թ․ | Ավանդական և այլընտրանքային բժշկության մասնագետների հայկական ասոցիացիա
Մասնակցել է «EFT: Էմոցիոնալ ազատության տեխնիկա» թեմայով գիտագործնական սեմինարին (6 ժամ), Երևան, դեկտեմբեր 3 |
|
2019 թ․ | Ավանդական և այլընտրանքային բժշկության մասնագետների հայկական ասոցիացիա
Մասնակցել է «Վախեր։ Դրանց պատճառները, կանխարգելման և բուժման ձևերը» թեմայով գիտագործնական սեմինարին (8 ժամ), Երևան, սեպտեմբերի 28 |
|
2019 թ․ | Պետական կառավարման ակադեմիա
Մասնակցել է «Պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմինների ներկայացուցիչների, ինչպես նաև բնական ռեսուրսների կառավարման ոլորտում ներգրավված մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչների համար բնապահպանական ոլորտում վերապատրաստման դասընթացների կազմակերպում և իրականացում» ծրագրին (16 ակադեմիական ժամ) |
|
2019 թ․ | Մասնակցել է «Աուտիզմ։ Հաղթահարման ուղիներ» թեմայով վերապատրաստմանը (4 ժամ), Երևան | |
2019 թ․ | ԱՅԳ Հոգեբանական Ծառայությունների Կենտրոն Մասնակցել է «Նեյրոլինգվիստիկ ծրագրավորման մեթոդները» դասընթացին (72 ժամ) | |
2018թ․ | Մասնակցել է «Մասնագիտական պատրաստման հոգեբանական գնահատում» դասընթացին (24 ժամ) Երևան, նոյեմբերի 23-25 | |
2018թ․ | Գրացի FH JOANNEUM կիրառական գիտությունների համալսարան
Մասնակցել է ERASMUS+”PRINTeL” նախագծի շրջանակներում մասնակցել է «Փոփոխություն լսարանում. նորարարական դասավանդման և ուսումնառության օժանդակում՝ Արևելյան գործընկերության երկրներում ուսանողի ուսումնական փորձառության բարելավման նպատակով» դասընթացին (20 ժամ) Գրաց, նոյեմբերի 5-9 |
|
2018թ․ | ԱՅԳ Հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն
Մասնակցել է «Հոգեդրամա» տեսագործնական դասընթացին (20 ժամ) Վանաձոր |
|
2017թ․ | ԷԼ-ՊԻ Հոգեբանական Ուսումնախորհրդատվական կենտրոն
Մասնակցել է «Հույզերի կառավարում» գործնական դասընթացին (18 ժամ) Երևան, օգոստոսի 1-3 |
|
2017թ․ | Պետական Կառավարման Ակադեմիա
Մասնակցել է «Կառավարչական հմտությունների զարգացումը գեշտալտ ուղղություններում» գործնական դասընթացին (48 ժամ) |
|
2014թ | Ցավեր առանց սահմանների ֆրանսիական միության հայաստանյան մասնաճյուղ
Մասնակցել է «Ցավեր առանց սահմանների» միության կողմից «Աուտիզմի կոգնիտիվ, զգայական և միջսուբյեկտիվ առանձնահատկությունները: Կոգնիտիվ և հոգեդինամիկ առանցքների համասերումը» սեմինարին (4 ժամ) |
|
2005թ | IREX միջազգային հետազոտությունների և փոխանակման խորհուրդ
Մասնակցել և հաջողությամբ ավարտել է կազմակերպության կողմից կազմակերպած «Մանկավարժական կադրերի վերապատրաստում» դասընթացին (72 ժամ) |
ՊԱՐԳԵՎՆԵՐ
2021թ․ | ՎՊՀ-ի հասարակական գիտությունների ֆակուլտետի դեկանի կողմից ստացել է պատվոգիր բոլոր կուրսերում ուսանողների բարձր գնահատականին արժանանալու համար
Վանաձոր, ապրիլ |
2019թ | ՎՊՀ-ի մանկավարժության ֆակուլտետի հիմնադրման 50-ամյակի առթիվ ստացել է պատվոգիր «Ուսանողների բացարձակ բարձր գնահատականի արժանանալու համար»
Վանաձոր, դեկտեմբերի 4 |
2019թ | ՎՊՀ-ի մանկավարժության ֆակուլտետի դեկան՝ Թ․Ս․Շահվերդյանի կողմից «Մանկավարժության ֆակուլտետի օրվա» առթիվ ստացել է պատվոգիր գիտամանկավարժական ակտիվ գործունեության համար |
2014թ | ՎՊՀ-ի ռեկտոր` Գ.Կ. Խաչատրյանի կողմից համալսարանի հիմնադրման 45-ամյակի կապակցությամբ ստացել է պատվոգիր բարեխիղճ աշխատանքի համար |