Իրականացնում է անհատական հոգեբանական խորհրդատվություն և հոգեթերապիա վաղ մանկական տարիքի, երեխաների, դեռահասների և չափահաս մարդկանց հետ` հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուներով:
Իրականացնում է նաև մարդկային ռեսուրսների ընտրության, տեղաբաշխման և աշխատակիցների ադապտացիային ուղղված աշխատանքներ:
Պարբերաբար մասնակցում է միջազգային և տեղական մասնագիտական գիտաժողովների, սեմինարների, ուսուցումների և վերապատրաստումների:
ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ
2005-2007 թթ. | ՀՀ Պետական կառավարման ակադեմիայի հոգեբանության ֆակուլտետ
Հոգեբան՝ մագիստրոսի աստիճան |
2001-2005թթ. | Երևանի պետական համալսարանի փիլիսոփայության, սոցիոլոգիայի և հոգեբանության ֆակուլտետի հոգեբանության բաժին
Հոգեբան՝ բակալավրի աստիճան |
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆ
2016թ.-ից մինչև այսօր | «Այգ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնում` որպես հոգեբան-խորհրդատու և հոգեթերապևտ |
2022թ.- ից մինչև այսօր | «Հովսեփյան գիտակրթական կենտրոն»` որպես հոգեբան |
2017-2020 թթ. | «Սմարտ Ստարտ» միջազգային նախակրթարանում` որպես հոգեբան |
2007- 2015 թթ. | Երևանի պետական հենակետային բժշկական քոլեջ ՊՈԱԿ-ում՝ որպես բժշկական հոգեբանության դասախոս |
2007 -2019 թթ. | «Կանաչ Հարկ ծիածանային պարտեզ» երեխաների վաղ մանկական սոցիալականացման կենտրոնում՝ որպես հոգեբան |
2011-2012 թթ. | «Սաս Գրուպ» ՍՊԸ-ում՝ որպես մարդկային ռեսուրսների մասնագետ |
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՆԴԱՄԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ
2023 թ-ից մինչ օրս | Հոգեվերլուծական հոգեթերապիայի հայկական միության անդամ |
2013 թ-ից մինչ օրս | Հայկական հոգեվերլուծական ասոցիացիայի անդամ |
2007 թ-ից մինչ օրս | «Ֆրանսուազա Դոլտո Յամուշ Կորչագ» ՀԿ անդամ |
ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄՆԵՐ
Մասնակցություն մի շարք միջազգային գիտաժողովների և տեսագործնական սեմինարների Հայաստանում և Եվրոպայում:
2023 թ․ հոգեվերլուծությունը և զարգացման փուլերը ամենամսյա սեմինարների շարք
2023, 2024 թթ․ մանկական հոգեախտաբանության ամենամսյա սեմինարների շարք
2023, 2024 թթ․ հոգեսոմատիկա ամենամսյա սեմինարների շարք՝ տարեկան կտրվածքով
2020-2024 թթ․ մանկական հոգեվերլուծություն ամենամսյա տեսական և գործնական սեմինարների և խմբային սուպերվիզիայի տարեկան շարունակական շարք
2023-2024 թթ․ խմբային սուպերվիզիա, ամենամսյա տարեկան շարք
- 2016 թ․ փետրվարի 18՝ «ԱրԲես» Առողջապահական Կենտրոնի կողմից կազմակերպած դասընթաց «Աուտիզմ և հոգեվերլուծություն. շփման կետեր» թեմայով, դոկտոր Անժելա Վարդանյան, դոկտոր Պատրիկ Քեվին, դոկտոր Արման Բաբլոյան
- 2016 թ․ հոկտեմբեր 25-26՝ Առողջապահության նախարարության կողմից կազմակերպված Մաստեր Կլաս updates in Mental Health Հոգեթերապևտիկ մոտեցուների ընրությունը նորածինների, երեխաների, դեռահասների և նրանց ընտանիքների բուժման ընթացքում, շնորհվել է 4 ՇՄԶ գործնական կրեդիտ
- 2017թ. փետրվար 23, 24՝ ՀՀԱ կողմից կազմակերպած վերապատրաստման դասընթաց «Թերապևտիկ ալյանս զարգացման խանգարումներ ունեցող երեխաների և ընտանիքների հետ», դոկտոր Պ.Կովեն, Ֆրանսիա, ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից շնորհված է 7 կրեդիտ:
- 2017թ. փետրվար 24-25՝ մաստեր-կլաս, սեմինար «Երախաների և դեռահասների հետ աշխատանքի կլինիկան և պրակտիկան», դոկտոր Պ.Կովեն, Ֆրանսիա:
- 2017թ. ապրիլ 10-13՝ Ժնևի Համալսարանական կլինիկա, Շվեյցարիա և «Արաբկիր» Բժշկական Համալիր – Երեխաների և Դեռահասների Առողջության Ինստիտուտի կազմակերպած «Դեռահասություն. նորմա և պաթոլոգիա» խորագրով դասընթացին, դոկտոր Ռեմի Բարբ, Շվեյցարիա, ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից շնորհված է 24 կրեդիտ:
- 2017թ. հուլիս 14-16՝ միջազգային գիտաժողով «Հոգեսեռական կազմաբանությունը և դրա փոփոխությունները Զ.Ֆրեյդի և Մ.Ֆենի տեսություններում», ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից շնորհված է 17 կրեդիտ:
- 2017թ. հուլիս 14-19՝ միջազգային ամառային դպրոց «Ժամանակակից տեսական –կլինիկական մոտեցումները հոգեվերլուծության մեջ», ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից շնորհված է 26 կրեդիտ:
- 2018 թ. մարտ 1-10՝ՀՀԱ կողմից կազմակերպած տեսագործնական վերապատրաստում, դոկտոր Պ.Կովեն, Ֆրանսիա:
- 2018 թ. ապրիլ 15-16 ՝ՀՀԱ կողմից կազմակերպած տեսագործնական վերապատրաստում, դոկտոր Դ.Դոնապետյան, Ֆրանսիա:
- 2018 թ. ապրիլ 16-19՝ Ժնևի Համալսարանական կլինիկա, Շվեյցարիա և «Արաբկիր» Բժշկական Համալիր – Երեխաների և Դեռահասների Առողջության Ինստիտուտի կազմակերպած «Վաղ մանկական տարիքի երեխաների հոգեբուժական, ծնողավարության գնահատում, ծնող-երեխա առաջնային հարաբերություններ: Մանկական տրավմա. մոտեցումներ և հետևանքներ» խորագրով դասընթացին, ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից շնորհված է 24 կրեդիտ:
- 2018 թ. հոկտեմբեր 31 – նոյեմբեր 2՝ՀՀԱ կողմից կազմակերպած տեսագործնական վերապատրաստում «Ընտանեկան հոգեթերապիա և առաջնային խորհրդատվություն» Ֆ.Կաստրի, Ֆ.Բլան, Ֆրանսիա:
- 2019 թ. փետրվար 15-17 ՝ՀՀԱ կողմից կազմակերպած տեսագործնական վերապատրաստում, դոկտոր Պ.Կովեն, Ֆրանսիա:
- 2020 թ. փետրվար 20-23 ՝ՀՀԱ կողմից կազմակերպած «Աուտիզմ, սննդային վարքի խանգարում. պարադոքսալություն և սահմանային վիճակ» տեսագործնական վերապատրաստում, դոկտոր Պ.Կովեն, Ֆրանսիա:
- 2019 թ․ ապրիլի 26-27, Գյումրի, ՀՀ Զ ՖԱ-ի եվ ՀՀ Ա –ի կողմից կազմակերպած 5-րդ միջազգային գիտաժողով «Սուբյեկտիվ հոգեկան եվ սոմատիկ ապակազմակերպման գործընթացը բնական աղետից, ահաբեկչությունից և պատերազմական իրավիճակից հետո», 10 ժամ
- 2019 թ․ ապրիլի 29-30, մայիս 2-3՝ Ժնևի Համալսարանական Հիվանադանոց երեխաների և դեռահասների բաժանմունքի, Արաբկիր բժշկական համալիրի կողմից կազմակերպված սեմինար «Տարբեր մասնագետներից կազմված խումբ, միջանձնային և միջմասնագիտական հարաբերությունները նման խմբերում», շնորհվել է ՇՄԶ 20 տեսական կրեդիտ, դոկտոր Ռեմի Բարբ, պրոֆ․ Արա Բաբլոյան
- 2019 թ․ հուլիսի 5-6, Երեվան՝ միջազգային տեսագործնական սեմինարներ «Երեխաների և դեռահասների զարգացման տարբեր ասպեկտները» թեմայով, 7 ժամ տեսական, 1 ժամ գործնական
- 2020-2021 թթ.՝ՀՀԱ կողմից կազմակերպած «Առաջին հոգեբանական օգնություն, աշխատանք տրավմայի հետ» տեսական-կլինիկական դասընթաց, Իռեն Նիգոլյան /Շվեյցարիա/, Պատրիկ Ալեսյան /Ֆրանսիա/:
- 2021-22 թթ.՝ՀՀԱ կողմից կազմակերպած կլինիկական և տեսական սեմինարներ և սուպերվիզիաներ:
- 2022 թ. փետրվարի 22-23՝«Տրավմատիզմ և կոնտրտրանսֆեր՝ մարմնական և հոգեկան ասպեկտներ» միջազգային տեսագործնական սեմինար, դոկտոր Պատրիկ Կովեն /Ֆրանսիա/:
- 2022 թ. հունիսի 6՝ ՀՀԱ կողմից կազմակերպած «Երազի կարևորությունը տեսական և վերլուծական գործընթացում» տեսագործնական սեմինար:
- 2023 թ․ մայիս – հունիս Հայկական հոգեվերլուծական հոգեթերապիայի միության կողմից կազմակերպած «Հոգեկանի զարգացման ֆենոմենները» մանկիկության փուլի խմդիրների արտացոլումը հասուն տարիքում և հոգեթերապևտիկ աշխատանքի մեջ դասընթաց
- 2023 թ․ հունիս-հուլիս ՀՀԶՖՀԱ, ՀՀԱ կողմից կազմակերպած «Պատերազմինեվրոզի ապագան և նրա հոգեբանական հետևանքները