«ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնը հանդես է գալիս նոր նախաձեռնությամբ՝ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ԱՈՒՏԻԶՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ։
Ծրագրի հեղինակներ և վարողներ՝ հոգեբան-խորհրդատու Անահիտ Շահատունի, հոգեբանական խորհրդատվության և հոգեթերապիայի բաժնի ղեկավար, հ.գ.թ. Մարիա Թևոսյան։
Ծրագրի ուղղությունները՝
1. Ընդլայնել ծնողների պատկերացումները աուտիզմի համախտանիշի և երեխայի հիմնական պահանջմունքների առանձնահատկությունների մասին:
2. Ձևավորել երեխայի վարքի նպատակների բացահայտման, վարքի նեգատիվ ձևերի հաղթահարման հմտություններ:
Ծրագրի խնդիրներն են՝
• Ծանոթացնել ծնողներին և ընտանիքի այլ անդամներին աուտիզմի ժամանակակից մոտեցումներին, աուտիկ երեխայի աշխարհընկալման առանձնահատկություններին:
• Աջակցել ծնողներին՝ երեխաների ախտորոշումը ընդունելու և բացասական հոգեվիճակների հաղթահարման հարցում:
• Ձևավորել երեխայի հետ շփման արդյունավետ միջոցներ՝ դժվար վարքի հաղթահարման համար:
• Ծնողներին ծանոթացնել աուտիկ երեխաներին հոգեբանական աջակցության ժամանակակից միջոցներին:
Ծնողները հնարավորություն կունենան կիսվել երեխայի դաստիարակության սեփական փորձով և ծանոթանալ այլ ընտանիքների խնդիրներին և դաստիարակության միջոցներին, հարցեր ուղղել մասնագետներին:
Ծրագիրը նախատեսված է ծնողների և աջակցող մասնագիտությունների մասնագետների համար:
Մոդուլ 1. Ի՞նչ է աուտիզմը:
1. Աուտիզմի հիմնախնդրի կլինիկական հոգեբանական մոտեցումները
2. Աուտիզմի դասակարգումը և պատճառները:
3. Աուտիկ երեխաների հոգեբանական առանձնահատկությունները
4. Պրակտիկ աշխատանքի օրինակների քննարկում
Մոդուլ 2. Աուտիզմի կոգնիտիվ եզրույթը և մեխանիզմները
1. Հոգեշտկողական պարապմունքների կազմակերպում
2. АВА մեթոդի բաղադրիչների կիրառության առավելությունները ակադեմիական, կոմունիկատիվ հմտությունների ձևավորման, նեգատիվ վարքի դրսևորումների նվազեցման և երեխաների մոտիվացիայի բարձրացման համար:
3. Պրակտիկ աշխատանքի օրինակների քննարկում
Մոդուլ 3. Ուսուցում խաղի միջոցով
1. Հոգեբանական աշխատանք ուղղված նեգատիվ ռեակցիայի, ծնողների դիմադրության հաղթահարման, աուտիզմ ախտորոշման և երեխայի հետագա զարգացման կանխատեսումների ընդունմանը:
2. Հոգեբանական վարժանքներ և դերային խաղեր՝ ուղղված ծնողի ինքնաճանաչմանը, երեխայի հետ հաղորդակցման արդյունավետության բարձրացմանը:
3. Աուտիկ երեխայի հետ աշխատանքի տեխնիկան. Դիտման, գրառումների, ազդեցության մեթոդների կիրառման հմտությունների զարգացում:
Ծրագրի տևողությունը՝ 40 ակադեմիական ժամ, շաբաթը 2 հանդիպում, 2.5 ամիս:
Մանրամասների կամ գրանցման համար զանգահարեք 010581814, 077581814, 096581814 հեռախոսահամարներով:
Հասցե՝ Մաշտոցի 40։
Պարաշարժողական թերապիայի դասընթաց այն մասնագետների համար, ովքեր աշխատում կամ պլանավորում են աշխատել ներառական ոլորտում
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են, թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում։
Դասընթացի նպատակն է՝ խորացնել և համալրել հոգեբանական խորհրդատվության և հոգեթերապիայի մասին գիտելիքները, կառուցել հոգեբանական խորհրդատվության գործընթացում կիրառվող մարդաճանաչման ընդհանուր մոդելը, ձևավորել խորհրդատվության հետ կապված երևույթների և խնդիրների վերլուծության, կառավարման, հոգեբանական խորհրդատվության կազմակերպման և իրականացման համար անհրաժեշտ հմտություններ և կարողություններ:
Դասընթաց հոգեբանությամբ հետաքրքրվողների համար: Դասընթացի մասնակիցները կծանոթանան հոգեբանության նորագույն հետազոտություններին, կճանաչեն հոգեկան երևույթները, իմացական գործընթացները, հոգեվիճակները, հատկությունները, հոգեբանական մեթոդների միջոցով կիրականացնեն ինքնաճանաչում, կստանան իրենց հուզող հարցերի պատասխանները, կբացահայտեն մարդու վարքի գաղտնիքները:
Դասընթացը օգտակար է բոլոր նրանց, ովքեր ուզում են աշխատել կամ արդեն աշխատում են ընտանիքներում՝ որպես դայակ: Դասընթացի նպատակն է ձևավորել դայակի համար անհրաժեշտ մասնագիտական որակներ և հմտություններ: Դայակները ձեռք կբերեն առաջին բուժօգնության և հոգեբանամանկավարժական պատրաստվածություն:
Դասընթացի արդյունքում մասնակիցները իրենց ստացած գիտելիքները հնարավորություն կունենան կիրառել աշակերտների հետ մասնագիտական կողմնորոշման ուղղությամբ աշխատելու ընթացքում, կտիրապետեն մի շարք պրակտիկ հմտությունների և մեթոդների։
Դասընթացի նպատակն է հարստացնել մասնակիցների գիտելիքները հոգեսեռական զարգացման, խանգարումների, սեռային նույնականացման, սեռերի հարաբերությունների, հոգեսեռական դաստիարակության վերաբերյալ, ձևավորել հոգեսեռական արդյունավետ դաստիարակության հմտությունները:
Դասընթացի նպատակն է խորացնել և համալրել ընտանեկան հարաբերությունների առանձնահատկությունների և դժվարությունների մասին գիտելիքները, ծանոթացնել ընտանեկան, զույգի խորհրդատվության առանձնահատկություններին, զարգացնել ընտանեկան փոխհարաբերություններում ծագող խնդիրների և դժվարությունների գնահատման և ախտորոշման հմտությունները...
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են, թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում, քանի որ այն ունի իր յուրահատկությունները՝ խաղերով ու հեքիաթներով։
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են,թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում:
Դասընթացի նպատակն է նպաստել դպրոցում աշխատող լոգոպեդների մասնագիտական հմտությունների և որակի բարձրացմանը:
Դասընթացի նպատակն է` երեխաների և դեռահասների հոգեթերապիայի բնագավառում անհրաժեշտ ծավալով տեսական և գործնական գիտելիքներ փոխանցել մասնակիցներին, զարգացնել երեխաների հետ աշխատանքի համար անհրաժեշտ հմտությունները, որոնք համապատասխանում են կյանքի և մասնագիտության ժամանակակից պահանջներին: