ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈԻՍՈՒՑՈՒՄ ԵՎ ՊՐԱԿՏԻԿԱ
“Հոգեթերապևտիկ խորհրդատվություն”
հոգեբանական աշխատանքի կազմակերպման եվ հոգեբանի անձի զարգացման դասընթաց
- Խորհրդատվության ընթացքում հոգեթերապևտիկ հարաբերությունների հաստատում
- Այցելուի խնդիրների, անձի, ռեսուրսների ուսումնասիրություն եւ գնահատում
- Մասնագիտական որոշումների կայացում, ցուցումներ, հակացուցումներ, հոգեթերապևտիկ գործընթացի կազմակերպում, հոգեթերապիայի եւ ֆարմակոթերապիայի զուգակցում
- Հոգեբանի անձի դերը գնահատման եւ թերապիայի գործընթացում
Դասընթացի նպատակն է՝ խորացնել և համալրել հոգեբանական խորհրդատվության և հոգեթերապիայի մասին գիտելիքները, կառուցել հոգեբանական խորհրդատվության գործընթացում կիրառվող մարդաճանաչման ընդհանուր մոդելը, ձևավորել խորհրդատվության հետ կապված երևույթների և խնդիրների վերլուծության, կառավարման, հոգեբանական խորհրդատվության կազմակերպման և իրականացման համար անհրաժեշտ հմտություններ և կարողություններ:
Պարապմունքների ընթացքում սովորողները փորձառու հոգեբանի ղեկավարությամբ կիրականացնեն ինքնաճանաչման, ինքնավերլուծության, հոգեբանական երևույթների և իրավիճակների վերլուծությանն ու վերափոխմանն ուղղված գործունեություն` պրակտիկայում կիրառելով ստացված գիտելիքները: Կիրականացնեն համաշխարհային հոգեբանական պրակտիկայում հայտնի դեպքերի, ինչպես նաև դասընթացի հեղինակի պրակտիկայից վերցրած կլինիկական դեպքերի վերլուծություն: Կիրականացնեն հոգեբանական խաղեր, վարժանքներ, հոգեբանական աշխատանքում դժվար իրավիճակների մոդելավորում:
Դասընթացի արդյունքում սովորողները ձեռք կբերեն հոգեբանական օգնության անհրաժեշտությունը, նպատակահարմարությունն ու ուղղվածությունը վերլուծելու և հասկանալու, անձի վիճակը, խնդիրները և փոփոխության հնարավորությունները հետազոտելու և գնահատելու, հոգեբանական աշխատանքում խնդիրները բացահայտելու և լուծելու, խորհրդատվության գործընթացը գրագետ կազմակերպելու հմտություններ:
Ծրագրի բովանդակությունը
Մոդուլ 1
Հոգեբանական խորհրդատվության կազմակերպման հմտություններ
- Հոգեբան խորհրդատուի անձին և մասնագիտական պատրաստվածությանը ներկայացվող պահանջներ: Սուպերվիզիա:
- Հոգեբանական խորհրդատվության էթիկական և իրավական հարցեր:
- Հոգեթերապևտիկ հարաբերությունների կառուցումը և առանձնահատկությունները: Հոգեթերապևտիկ ալյանս, կոնտրակտ, պայմանագիր, հարաբերությունների սահմանները: Այցելուի մոտիվացիա, գանգատներ, հայտի ձևակերպում:
- Հոգեբանական խորհրդատվության գործընթացի փուլերը: Առաջին հանդիպման կառուցվածքի վերլուծությունը: Հոգեբանական խորհրդատվության ընթացքում որոշումների կայացում: Այցելուի ուղղորդում այլ մասնագետի մոտ:
- Հոգեբանական խորհրդատվության ընթացքում կիրառվող հոգեբանական մեթոդները: Հոգեբանական զրույց, անամնեստիկ զրույց, անկետաների, թեստերի կիրառությունը:
- Հարցադրումներ կատարելու, դիտողունակության, էմպաթիկ լսելու, իրավիճակը բազմակողմանիորեն վերլուծելու և հասկանալու, խորհրդատվության գործընթացում ռեֆլեքսիայի, հոգեբանական խնդիրների ձևակերպման, վարկածների առաջադրման և ստուգման, մեկնաբանություններ կատարելու և այլ հոգեբանական տեխնիկաների կիրառության հմտությունների մարզում:
- Կլինիկական դեպքերի, ֆիլմերի վերլուծություն:
Մոդուլ 2
Հոգեախտորոշումը հոգեբանական խորհրդատվության պրակտիկայում
- Անձի կառուցվածքի մոդելները հոգեբանության մեջ: Հոգեկանի և մարմնի փոխազդեցությունը, փսիխոսոմատիկա, սոմատոփսիխիկա:
- Ընտանեկան հարաբերությունների դերը անձի ձևավորման, նրա խնդիրների առաջացման և փոփոխությունների հարցում: Տրանսգեներացիոն գործոնի դերը հոգեբանական և հոգեսոմատիկ խնդիրների հարցում:
- Նորմայի և պաթոլոգիայի հասկացությունը: Հոգեկան առողջության չափանիշները:
- Հիվանդության մոդելը կլինիկական հոգեբանության մեջ: Էթիոլոգիա:
- Ախտորոշման տարբեր մոդելների /բժշկական, հոգեբանական, հոգեվերլուծական/ կիրառությունը հոգեբանական խորհրդատվության մեջ:
- Անձի տիպի և կառուցվածքի, ախտանիշների գնահատման և վերլուծության հիման վրա առկա խնդիրների, խանգարումների գնահատում, այցելուի փոփոխությունների հնարավորության և աստիճանի կանխատեսում, հոգեթերապևտիկ միջամտության ուղղվածության ընտրություն:
- Կլինիկական դեպքերի վերլուծություն
Մոդուլ 3 /արդյունքների ամրապնդում/
Նախատեսված է սուպերվիզիաների և մասնակիցների
անհատական աշխատանքների քննարկման համար:
Դասընթացի հեղինակ և վարող` հ.գ.թ, «ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնի Հոգեբանական խորհրդատվության և հոգեթերապիայի բաժնի ղեկավար Մարիա Թևոսյան:
Ծրագրի ընդհանուր ժամաքանակը 40 ակադեմիական ժամ, 2.5 ամիս:
Առաջին մոդուլի տևողությունը և ժամաքանակը` 1ամիս, շաբաթական 2 անգամ, 8 հանդիպում /16 ակադեմիական ժամ/:
Երկրորդ մոդուլի տևողությունը և ժամաքանակը` 1 ամիս, շաբաթական 2 անգամ, 8 հանդիպում /16 ակադեմիական ժամ/:
Երրորդ մոդուլի տևողությունը 4 հանդիպում, 8 ժամ։
Թրեյնինգի ավարտին «ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնի կողմից մասնակիցներին կտրվեն երկլեզու (հայերեն, անգլերեն) վկայական:
Ռուսալեզու խումբ հավաքվելու դեպքում՝ դասընթացը կարող է անցկացվել նաև ռուսերեն լեզվով:
Դասընթացին գրանցվելու կամ մանրամասներին տեղեկանալու համար զանգահարեք հետևյալ հեռախոսահամարներով՝ 010 58 18 14, 077 58 18 14, 096 58 18 14:
Կյանքի հմտությունների ուսուցման (life Skills Training) դասընթացեր երեխաների և դեռահասների հետ աշխատող մասնագետների համար (գործնական դասընթաց)
Պարաշարժողական թերապիայի դասընթաց այն մասնագետների համար, ովքեր աշխատում կամ պլանավորում են աշխատել ներառական ոլորտում
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են, թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում։
Դասընթաց հոգեբանությամբ հետաքրքրվողների համար: Դասընթացի մասնակիցները կծանոթանան հոգեբանության նորագույն հետազոտություններին, կճանաչեն հոգեկան երևույթները, իմացական գործընթացները, հոգեվիճակները, հատկությունները, հոգեբանական մեթոդների միջոցով կիրականացնեն ինքնաճանաչում, կստանան իրենց հուզող հարցերի պատասխանները, կբացահայտեն մարդու վարքի գաղտնիքները:
Դասընթացը օգտակար է բոլոր նրանց, ովքեր ուզում են աշխատել կամ արդեն աշխատում են ընտանիքներում՝ որպես դայակ: Դասընթացի նպատակն է ձևավորել դայակի համար անհրաժեշտ մասնագիտական որակներ և հմտություններ: Դայակները ձեռք կբերեն առաջին բուժօգնության և հոգեբանամանկավարժական պատրաստվածություն:
Դասընթացի արդյունքում մասնակիցները իրենց ստացած գիտելիքները հնարավորություն կունենան կիրառել աշակերտների հետ մասնագիտական կողմնորոշման ուղղությամբ աշխատելու ընթացքում, կտիրապետեն մի շարք պրակտիկ հմտությունների և մեթոդների։
Դասընթացի նպատակն է հարստացնել մասնակիցների գիտելիքները հոգեսեռական զարգացման, խանգարումների, սեռային նույնականացման, սեռերի հարաբերությունների, հոգեսեռական դաստիարակության վերաբերյալ, ձևավորել հոգեսեռական արդյունավետ դաստիարակության հմտությունները:
Դասընթացի նպատակն է խորացնել և համալրել ընտանեկան հարաբերությունների առանձնահատկությունների և դժվարությունների մասին գիտելիքները, ծանոթացնել ընտանեկան, զույգի խորհրդատվության առանձնահատկություններին, զարգացնել ընտանեկան փոխհարաբերություններում ծագող խնդիրների և դժվարությունների գնահատման և ախտորոշման հմտությունները...
«ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնը հանդես է գալիս նոր նախաձեռնությամբ՝ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ԱՈՒՏԻԶՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ։
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են, թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում, քանի որ այն ունի իր յուրահատկությունները՝ խաղերով ու հեքիաթներով։
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են,թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում:
Դասընթացի նպատակն է նպաստել դպրոցում աշխատող լոգոպեդների մասնագիտական հմտությունների և որակի բարձրացմանը:
Դասընթացի նպատակն է` երեխաների և դեռահասների հոգեթերապիայի բնագավառում անհրաժեշտ ծավալով տեսական և գործնական գիտելիքներ փոխանցել մասնակիցներին, զարգացնել երեխաների հետ աշխատանքի համար անհրաժեշտ հմտությունները, որոնք համապատասխանում են կյանքի և մասնագիտության ժամանակակից պահանջներին: