«ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնը հանդես է գալիս նոր նախաձեռնությամբ՝ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ԱՈՒՏԻԶՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ։
Ծրագրի հեղինակներ և վարողներ՝ հոգեբան-խորհրդատու Անահիտ Շահատունի, հոգեբանական խորհրդատվության և հոգեթերապիայի բաժնի ղեկավար, հ.գ.թ. Մարիա Թևոսյան։
Ծրագրի ուղղությունները՝
1. Ընդլայնել ծնողների պատկերացումները աուտիզմի համախտանիշի և երեխայի հիմնական պահանջմունքների առանձնահատկությունների մասին:
2. Ձևավորել երեխայի վարքի նպատակների բացահայտման, վարքի նեգատիվ ձևերի հաղթահարման հմտություններ:
Ծրագրի խնդիրներն են՝
• Ծանոթացնել ծնողներին և ընտանիքի այլ անդամներին աուտիզմի ժամանակակից մոտեցումներին, աուտիկ երեխայի աշխարհընկալման առանձնահատկություններին:
• Աջակցել ծնողներին՝ երեխաների ախտորոշումը ընդունելու և բացասական հոգեվիճակների հաղթահարման հարցում:
• Ձևավորել երեխայի հետ շփման արդյունավետ միջոցներ՝ դժվար վարքի հաղթահարման համար:
• Ծնողներին ծանոթացնել աուտիկ երեխաներին հոգեբանական աջակցության ժամանակակից միջոցներին:
Ծնողները հնարավորություն կունենան կիսվել երեխայի դաստիարակության սեփական փորձով և ծանոթանալ այլ ընտանիքների խնդիրներին և դաստիարակության միջոցներին, հարցեր ուղղել մասնագետներին:
Ծրագիրը նախատեսված է ծնողների և աջակցող մասնագիտությունների մասնագետների համար:
Մոդուլ 1. Ի՞նչ է աուտիզմը:
1. Աուտիզմի հիմնախնդրի կլինիկական հոգեբանական մոտեցումները
2. Աուտիզմի դասակարգումը և պատճառները:
3. Աուտիկ երեխաների հոգեբանական առանձնահատկությունները
4. Պրակտիկ աշխատանքի օրինակների քննարկում
Մոդուլ 2. Աուտիզմի կոգնիտիվ եզրույթը և մեխանիզմները
1. Հոգեշտկողական պարապմունքների կազմակերպում
2. АВА մեթոդի բաղադրիչների կիրառության առավելությունները ակադեմիական, կոմունիկատիվ հմտությունների ձևավորման, նեգատիվ վարքի դրսևորումների նվազեցման և երեխաների մոտիվացիայի բարձրացման համար:
3. Պրակտիկ աշխատանքի օրինակների քննարկում
Մոդուլ 3. Ուսուցում խաղի միջոցով
1. Հոգեբանական աշխատանք ուղղված նեգատիվ ռեակցիայի, ծնողների դիմադրության հաղթահարման, աուտիզմ ախտորոշման և երեխայի հետագա զարգացման կանխատեսումների ընդունմանը:
2. Հոգեբանական վարժանքներ և դերային խաղեր՝ ուղղված ծնողի ինքնաճանաչմանը, երեխայի հետ հաղորդակցման արդյունավետության բարձրացմանը:
3. Աուտիկ երեխայի հետ աշխատանքի տեխնիկան. Դիտման, գրառումների, ազդեցության մեթոդների կիրառման հմտությունների զարգացում:
Ծրագրի տևողությունը՝ 40 ակադեմիական ժամ, շաբաթը 2 հանդիպում, 2.5 ամիս:
Մանրամասների կամ գրանցման համար զանգահարեք 010581814, 077581814, 096581814 հեռախոսահամարներով:
Հասցե՝ Մաշտոցի 40։
Կյանքի հմտությունների ուսուցման (life Skills Training) դասընթացեր երեխաների և դեռահասների հետ աշխատող մասնագետների համար (գործնական դասընթաց)
Պարաշարժողական թերապիայի դասընթաց այն մասնագետների համար, ովքեր աշխատում կամ պլանավորում են աշխատել ներառական ոլորտում
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են, թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում։
Դասընթացի նպատակն է՝ խորացնել և համալրել հոգեբանական խորհրդատվության և հոգեթերապիայի մասին գիտելիքները, կառուցել հոգեբանական խորհրդատվության գործընթացում կիրառվող մարդաճանաչման ընդհանուր մոդելը, ձևավորել խորհրդատվության հետ կապված երևույթների և խնդիրների վերլուծության, կառավարման, հոգեբանական խորհրդատվության կազմակերպման և իրականացման համար անհրաժեշտ հմտություններ և կարողություններ:
Դասընթաց հոգեբանությամբ հետաքրքրվողների համար: Դասընթացի մասնակիցները կծանոթանան հոգեբանության նորագույն հետազոտություններին, կճանաչեն հոգեկան երևույթները, իմացական գործընթացները, հոգեվիճակները, հատկությունները, հոգեբանական մեթոդների միջոցով կիրականացնեն ինքնաճանաչում, կստանան իրենց հուզող հարցերի պատասխանները, կբացահայտեն մարդու վարքի գաղտնիքները:
Դասընթացը օգտակար է բոլոր նրանց, ովքեր ուզում են աշխատել կամ արդեն աշխատում են ընտանիքներում՝ որպես դայակ: Դասընթացի նպատակն է ձևավորել դայակի համար անհրաժեշտ մասնագիտական որակներ և հմտություններ: Դայակները ձեռք կբերեն առաջին բուժօգնության և հոգեբանամանկավարժական պատրաստվածություն:
Դասընթացի արդյունքում մասնակիցները իրենց ստացած գիտելիքները հնարավորություն կունենան կիրառել աշակերտների հետ մասնագիտական կողմնորոշման ուղղությամբ աշխատելու ընթացքում, կտիրապետեն մի շարք պրակտիկ հմտությունների և մեթոդների։
Դասընթացի նպատակն է հարստացնել մասնակիցների գիտելիքները հոգեսեռական զարգացման, խանգարումների, սեռային նույնականացման, սեռերի հարաբերությունների, հոգեսեռական դաստիարակության վերաբերյալ, ձևավորել հոգեսեռական արդյունավետ դաստիարակության հմտությունները:
Դասընթացի նպատակն է խորացնել և համալրել ընտանեկան հարաբերությունների առանձնահատկությունների և դժվարությունների մասին գիտելիքները, ծանոթացնել ընտանեկան, զույգի խորհրդատվության առանձնահատկություններին, զարգացնել ընտանեկան փոխհարաբերություններում ծագող խնդիրների և դժվարությունների գնահատման և ախտորոշման հմտությունները...
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են, թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում, քանի որ այն ունի իր յուրահատկությունները՝ խաղերով ու հեքիաթներով։
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են,թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում:
Դասընթացի նպատակն է նպաստել դպրոցում աշխատող լոգոպեդների մասնագիտական հմտությունների և որակի բարձրացմանը:
Դասընթացի նպատակն է` երեխաների և դեռահասների հոգեթերապիայի բնագավառում անհրաժեշտ ծավալով տեսական և գործնական գիտելիքներ փոխանցել մասնակիցներին, զարգացնել երեխաների հետ աշխատանքի համար անհրաժեշտ հմտությունները, որոնք համապատասխանում են կյանքի և մասնագիտության ժամանակակից պահանջներին: