Դայակի աշխատանքի նկատմամբ օրեցօր աճող պահանջարկի պայմաններում ավելի ու ավելի մեծ պահանջներ են դրվում դայակ-մասնագետի առջև: Մտնելով ընտանիք` դայակը պետք է կարողանա պատկերացնել ընտանիքում հաստատված արժեքները, կանոնները, ընտանիքի անդամների միջև փոխհարաբերությունների առանձնահատկությունները, արագ ներգրավվել և հարմարվել նոր պայմաններին, ստեղծել վստահության մթնոլորտ, արդյունավետ հարաբերություններ կառուցել ընտանիքի բոլոր անդամների հետ՝ առանց վնասելու և խախտելու ընտանեկան հավասարակշռությունը: Ինչպես նաև, դայակի տեղի ու դերի հստակ գիտակցմամբ բարձր պահել մասնագիտական արժանապատվությունը, պահպանել հոգեբանական հարմարավետություն, վայելել հարգանք:
Անշուշտ, պրոֆեսիոնալիզմի նման մակարդակի հասնելու համար հարկավոր են գիտելիքներ, հմտություններ, հոգեբանական որակներ, որոշակի կենսափորձ, իսկ ամենակարևորը, ցանկություն և նպատակաուղղված գործունեություն:
«ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնի մասնագետները, հաշվի առնելով գործատուների ցանկությունները և աշխատանքին ներկայացվող մասնագիտական պահանջները, մշակել են ծրագիր՝ նպատակ ունենալով պատրաստել կիրթ, բանիմաց, հմուտ, գործատուների կողմից միշտ պահանջված, վստահելի դայակներ:
Դայակների մասնագիտական ուսուցում և վերապատրաստում
Դասընթացի նպատակն է ձևավորել դայակի համար անհրաժեշտ մասնագիտական որակներ և հմտություններ: Դայակները ձեռք կբերեն առաջին բուժօգնության և հոգեբանամանկավարժական պատրաստվածություն: Դասընթացը օգտակար է բոլոր նրանց, ովքեր ուզում են աշխատել կամ արդեն աշխատում են ընտանիքներում՝ որպես դայակ: Այս դասընթացը կարող է օգտակար լինել նաև մանկավարժների և ծնողների համար՝ ձեռք բերելու երեխայի խնամքին, դաստիարակությանն առնչվող կարևոր գիտելիքներ:
Դասընթացը վարում են “ԱՅԳ” հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնի առաջատար մասնագետները։
Դայակների մասնագիտական ուսուցման և վերապատրաստման դասընթացի բազային գիտելիքների և հմտությունների ձևավորման փուլը կազմում է 42 ակադեմիական ժամ:
Ծրագիրը բաղկացած է 5 հաջորդական մոդուլներից: Կիրառվում են ժամանակակից հոգեբանամանկավարժական մոտեցումներ և մեթոդներ:
1-ին մոդուլ
Դայակի տեղն ու դերն ընտանիքում, պարտականություններն ու իրավունքները, մասնագիտական էթիկա /6 ժամ/
Վարող՝ հ.գ.թ., Հոգեբանական խորհրդատվության և հոգեթերապիայի բաժնի ղեկավար ՄարիաԹևոսյան
Ինքնաներկայացում՝ հարցազրույցի փուլ, դայակի մուտքը ընտանիք: Դայակի մասնագիտական էթիկան: Վստահության մթնոլորտի ստեղծում: Աշխատանքային գրաֆիկի կազմում, ընտանիքի անդամների հետ փոխազդեցության կանոնները: Երեխայի հետ հարաբերությունների հաստատում, հուզական կապվածություն, բաժանում: Գործատուի ընտանիքում հոգեբանական հարմարավետության պահպանման պայմանները: Աշխատանքի ընթացքում ընտանիքի հետ ծագող դժվարությունները և հաղթահարման ուղիները:
Տվյալ փուլը միտված է խորացնելու և համալրելու մասնակիցների գիտելիքները մասնագիտական գործունեության և ընտանեկան հարաբերությունների վերաբերյալ, ձևավորել միջանձնային արդյունավետ հարաբերությունների կառուցման և պրոբլեմային իրավիճակների հաղթահարման համար անհրաժեշտ հմտություններ և կարողություններ:
2-րդ մոդուլ
Երեխայի զարգացման հոգեբանություն /10 ժամ/
Վարող՝ հ.գ.թ., Հոգեբանական խորհրդատվության և հոգեթերապիայի բաժնի ղեկավար Մարիա Թևոսյան
Տարիքային զարգացման փուլերն ու առանձնահատկությունները: Տարիքային ճգնաժամերի դրսևորումները: Ծնող-երեխա փոխհարաբերություններն ու դաստիարակության ոճերը: Երեխաների շփումը հասակակիցների հետ: Խրախուսանքն ու պատիժը դաստիարակության մեջ: Տարիքային վախերը և դրանց հաղթահարումը: Վարքային խնդիրներ, վնասակար սովորություններ: Ինչպե՞ս կանխարգելել և հաղթահարել քմահաճությունները:
3-րդ մոդուլ
Առաջին բուժօգնություն: Ռեժիմ: Սննդակարգ /6 ժամ/
Վարող՝ կլինիկական հոգեբան Գայանե Գուսիկյան
Մանկական օրգանիզմի զարգացումը, անատոմոֆիզիոլոգիական առանձնահատկությունները: Նորածինների և մանկահասակ երեխաների հիվանդությունները, սուր թունավորումներ, վարակիչ հիվանդություններ: Բուժօգնության ցուցաբերման պրակտիկ հմտություններ՝ վիրակապ, հոգնա, ստամոքսի լվացում, ջերմության կարգավորում, արհեստական շնչառություն: Ռեժիմի ճիշտ կազմակերպում՝ քուն, սնունդ, խաղ: Հիգիենիկ միջոցառումներ:
4-րդ մոդուլ
Վարող՝ հոգեբան, մանկավարժ Նելլի Զարգարյան
Զարգացնող խաղեր և վարժություններ: Պրակտիկում /10 ժամ/
Խաղի և երևակայության դերը երեխայի կյանքում: Խաղալիքների և նյութերի ընտրությունն ըստ տարիքի: Զարգացնող խաղեր: Երեխայի իմացական և հուզական ոլորտի զարգացում խաղերի միջոցով: Մանր մոտորիկայի զարգացում: Միասին ստեղծագործելու արվեստը: Խաղը՝ երեխայի խնդիրների հաղթահարման հարցում:
5-րդ մոդուլ
Հատուկ կարիքներով երեխաների խնամքի առանձնահատկությունները /10 ժամ/
Վարող՝ հոգեբան-խորհրդատու, մանկավարժ Անահիտ Շահատունի
Հատուկ կարիքներով երեխաների զարգացման առանձնահատկությունները, խնդիրները, դժվարությունները: Երեխաների խնդիրների դասակարգումը, ինչ է աուտիզմը, վարքային դրսևորումները, շփման առանձնահատկությունները և ներգրավումը հասարակության մեջ: Երեխայի հոգեկերտվածքի և խնամքի յուրահատկությունները՝ կախված խնդրի բնույթից:
Դասընթացի ավարտին «Այգ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնի կողմից մասնակիցներին կտրվեն երկլեզու (հայերեն, անգլերեն) վկայական:
Դասընթացին գրանցվելու կամ մանրամասներին տեղեկանալու համար զանգահարեք հետևյալ հեռախոսահամարներով՝ 010 58 18 14, 077 58 18 14, 096 58 18 14:
Հասցե՝ Մաշտոցի 40:
Էլ.փոստ՝ info@hogeban.am
Կյանքի հմտությունների ուսուցման (life Skills Training) դասընթացեր երեխաների և դեռահասների հետ աշխատող մասնագետների համար (գործնական դասընթաց)
Պարաշարժողական թերապիայի դասընթաց այն մասնագետների համար, ովքեր աշխատում կամ պլանավորում են աշխատել ներառական ոլորտում
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են, թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում։
Դասընթացի նպատակն է՝ խորացնել և համալրել հոգեբանական խորհրդատվության և հոգեթերապիայի մասին գիտելիքները, կառուցել հոգեբանական խորհրդատվության գործընթացում կիրառվող մարդաճանաչման ընդհանուր մոդելը, ձևավորել խորհրդատվության հետ կապված երևույթների և խնդիրների վերլուծության, կառավարման, հոգեբանական խորհրդատվության կազմակերպման և իրականացման համար անհրաժեշտ հմտություններ և կարողություններ:
Դասընթաց հոգեբանությամբ հետաքրքրվողների համար: Դասընթացի մասնակիցները կծանոթանան հոգեբանության նորագույն հետազոտություններին, կճանաչեն հոգեկան երևույթները, իմացական գործընթացները, հոգեվիճակները, հատկությունները, հոգեբանական մեթոդների միջոցով կիրականացնեն ինքնաճանաչում, կստանան իրենց հուզող հարցերի պատասխանները, կբացահայտեն մարդու վարքի գաղտնիքները:
Դասընթացի արդյունքում մասնակիցները իրենց ստացած գիտելիքները հնարավորություն կունենան կիրառել աշակերտների հետ մասնագիտական կողմնորոշման ուղղությամբ աշխատելու ընթացքում, կտիրապետեն մի շարք պրակտիկ հմտությունների և մեթոդների։
Դասընթացի նպատակն է հարստացնել մասնակիցների գիտելիքները հոգեսեռական զարգացման, խանգարումների, սեռային նույնականացման, սեռերի հարաբերությունների, հոգեսեռական դաստիարակության վերաբերյալ, ձևավորել հոգեսեռական արդյունավետ դաստիարակության հմտությունները:
Դասընթացի նպատակն է խորացնել և համալրել ընտանեկան հարաբերությունների առանձնահատկությունների և դժվարությունների մասին գիտելիքները, ծանոթացնել ընտանեկան, զույգի խորհրդատվության առանձնահատկություններին, զարգացնել ընտանեկան փոխհարաբերություններում ծագող խնդիրների և դժվարությունների գնահատման և ախտորոշման հմտությունները...
«ԱՅԳ» հոգեբանական ծառայությունների կենտրոնը հանդես է գալիս նոր նախաձեռնությամբ՝ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ԱՈՒՏԻԶՄ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ։
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են, թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում, քանի որ այն ունի իր յուրահատկությունները՝ խաղերով ու հեքիաթներով։
Այս դասընթացի ընթացքում մանկական հոգեբանները սովորելու են,թե ինչպես կիրառել ԿՎԹ-ն երեխաների հետ տարվող աշխատանքում:
Դասընթացի նպատակն է նպաստել դպրոցում աշխատող լոգոպեդների մասնագիտական հմտությունների և որակի բարձրացմանը:
Դասընթացի նպատակն է` երեխաների և դեռահասների հոգեթերապիայի բնագավառում անհրաժեշտ ծավալով տեսական և գործնական գիտելիքներ փոխանցել մասնակիցներին, զարգացնել երեխաների հետ աշխատանքի համար անհրաժեշտ հմտությունները, որոնք համապատասխանում են կյանքի և մասնագիտության ժամանակակից պահանջներին: